Publicat de: cubiclaprinamericalatina | Ianuarie 6, 2012

Ea

Prima data o intalnesc pe 24 decembrie, in ajun. Era in bucatarie cu mama ei. Ea spala si curata merele pentru salata. Imi intinde mana uda si ne sarutam pe obraz. O singura data, asa cum se obisnuieste in Mexic. Ador persoanele care iti intind mana chiar daca e uda. Par ca nu au nimic de ascuns. Imi prepara repede un bol de salata de mere. Plec cu Yaz. Ne revedem noaptea tarziu, pe la 11. Beau cam 300 ml de tequila. Nu am nimic. „¡Puro mexicano! Si, un puro mexicano”, imi spune Memo. Mancasem bine inainte. Toti ma intreaba de ce Blanca Dolores. Eu le raspund: ¡porque es blanca y me duele el culo! Dansez cu ea. Mai bine spus, ea danseaza cu mine. Eu doar imit o miscare browniana, ca intotdeauna de altfel. Insa ea…! Dintr-o data ma cuprinde de dupa gat si ma saruta. ¡Hay bodaaa! se aud tipete. La ora 5 urca in camera ei si se culca. A stat oricum prea mult. Eu raman cu baietii si terminam niste sticle de tequila si mezcal. La ora 9 mi se rupe filmul. Urc. Adorm imediat privind-o. Ma trezesc dupa 5 ore. Pana si parul ma doare.

Dupa 2 zile vine la Yaz. Dupa ce se asigura ca Yaz si Pao au adormit, intra in camera unde stau eu. Nu adormisem. Nu trecusera 10 minute de cand ma oprinsem din citit si stinsesem lumina. Insa in camera nu e intuneric. E o lumina semiobscura. Se dezbraca. Are parul strans la spate. Sanii sunt mari si un pic lasati. Juan e de vina! Pielea de pe burta nu e inca foarte intinsa. Iar sfarcurile! Sfarcurile, au acea forma care poate innebuni orice barbat. Exact cum le avea si A. Ma saruta pe genunchiul drept. Stie ca ma doare. Apoi se urca pe mine. Se intoarce. Fluturele tatuat de pe spatele ei pare ca da din aripi cand ea isi misca mainile. Imi cere sa raman, sa nu mai plec. Dar stie ca nu voi ramane. Stie ca voi pleca. In mai se va naste Juan.

PS: Juan a murit in noiembrie in urma unei supradoze. Avea 18 ani.

Responses

  1. Bv Cristi sa stii ca ma bucur ca ai ajuns si ai reusit sa iti indeplinesti visul, las-o mai usor cu fetele sa nu fi plecat singur si sa te intorci 2 sau 3 de acolo ai grija de tine si astept poza cu trabucu in sezlong da? 😉


Lasă un răspuns

Categorii

